Dreptul de retur acordat de catre POSHARD IMPEX este de 14 zile.
Acesta este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la www.poshard.ro .
Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile, trebuie completat formularul de retur de pe site, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii / receptionarii produsului.
Formularele completate dupa mai mult de 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat, Cargus sau direct la depozitul nostru.
In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata cumparatorului. Cade in sarcina cumparatorului sa comande curierul, sa completeze corect AWB-ul si sa se ocupe de trimiterea produsului la depozitul POSHARD IMPX S.R.L (Strada CaleaFloresti nr. 2C, Cluj Napoca).
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Produsele returnate trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original si copie a facturii de achizitie.
1. Completati FORMULARUL DE RETUR sau va prezentati personal la depozitul nostru in vederea returnarii produsului.
2. In urma completarii formularului, va trebui sa trimiteti produsul prin Cargus la sediul nostru. Cade in sarcina cumparatorului sa comande curierul, sa completeze corect AWB-ul si sa se ocupe de trimiterea produsului la depozitul POSHARD IMPEX S.R.L (Strada Calea Floresti nr. 2C, Cluj Napoca).
3. Va rugam ca in momentul expedierii:
- Sa atasati o copie a facturii si certificatul de garantie original al produsului;
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care contine urmatoarele informatii:
Expeditor
Adresa expeditor
Destinatar: POSHARD IMPEX S.R.L
Adresa: Strada Calea Floresti nr. 2C, cod postal 400516, Cluj Napoca
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru cumpararea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre POSHARD IMPEX S.R.L, in contul indicat de catre cumparator la completarea formularului de retur.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
Nu se pot returna produse aflate in una din urmatoarele situatii:
a. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
b. Etichetele de identificare ale produsului sunt deteriorate sau lipsesc;
c. Imprimantele ale caror consumabile au fost desigilate sau consumate;
e. Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
f. Produsul a fost adus in urma unei "comenzi preferentiale". COMANDA PREFERENTIALA este definita ca fiind un produs comandat de catre beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al POSHARD IMPEX S.R.L dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme, in termenii agreati de parti. POSHARD IMPEX S.R.L il va informa pe beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie o comanda preferentiala.
g. Au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului si clientul nu a completat formularul de retur.
h. Au trecut mai mult de 5 zile calendaristice de la completarea formularului de retur si produsul nu a ajuns la sediul POSHARD IMPEX S.R.L
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa sau certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (de exemplu: returnari repetate).
Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil un numar de retur prin completarea formularului, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.
Dreptul de retur in 14 zile nu afecteaza in nici un fel drepturile legale de retur in 14 zile in cazul comertului la distanta.